Ақмола облысы білім басқармасының «Егіндікөл ауданы, Егіндікөл ауылы, №19 психологиялық – педагогикалық түзету кабинеті» коммуналдық мемлекеттік  мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Кабинет психолого -  педагогической коррекции №19, село Егиндыколь, Егиндыкольский район» управления образования Акмолинской области

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Педагог-психолог қызметінің негізгі бағыттары

Педагог-психолог қызметінің негізгі бағыттары:


Психологиялық ағарту – білім алушылардың, тәрбиеленушілердің және олардың ата-аналарының, педагогикалық қызметкерлердің және білім беру мекемелері басшыларының психологиялық білімге қажеттілігін, оларды өз даму мүддесінде пайдалану ниетін қалыптастыру; әрбір жас кезеңінде білім алушылардың, тәрбиеленушілердің толыққанды тұлғалық дамуы мен өзін-өзі анықтауы үшін, сондай-ақ жеке тұлғаның қалыптасуы мен интеллектінің дамуындағы ықтимал бұзушылықтардың қазіргі заманғы алдын алуда жағдай жасау.;
Психологиялық профилактика-білім беру мекемелерінде білім алушылардың, тәрбиеленушілердің дезадаптация құбылыстарының туындауының алдын алу, педагогикалық қызметкерлерге, ата-аналарға тәрбиелеу, оқыту және дамыту мәселелерінде көмек көрсету бойынша нақты ұсынымдар әзірлеу;Основные направления деятельности педагога-психолога:

Психологиялық диагностика (жеке және топтық; кешенді, жедел, тереңдетілген)-білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқытудың барлық кезеңінде психологиялық-педагогикалық зерттеу. Жеке тұлғаның жеке ерекшеліктері мен бейімділігін, оның оқыту және тәрбиелеу процесінде, кәсіптік өзін-өзі айқындауда әлеуетті мүмкіндіктерін анықтау, сондай-ақ оқыту, даму, әлеуметтік бейімделуде бұзушылықтардың себептері мен механизмдерін анықтау.
Психологиялық түзету-педагог-психологтардың, дефектологтардың, логопедтердің, дәрігерлердің, әлеуметтік педагогтардың және басқа да мамандардың бірлескен қызметі негізінде жүзеге асырылатын бала жасындағылардың жеке басын қалыптастыру процесіне және оның жеке даралығын сақтауға белсенді ықпал ету.;
Консультациялық қызмет – психологиялық кеңес беру арқылы білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, олардың ата-аналарына, педагогикалық қызметкерлерге және білім беру процесінің басқа да қатысушыларына дамыту, тәрбиелеу және оқыту мәселелерінде көмек көрсету.

 

Педагог-психологтың жұмысының негізгі бағыттары мыналар болып табылады:

Гностикалық-педагогтер мен олардың тәрбиеленушілерінің осы мекемедегі қызметінің ерекше ерекшеліктерін зерттеу, сондай-ақ оқушылардың, қызметкерлердің психофизиологиялық, жеке-психологиялық және жеке тұлғалық ерекшеліктерін, олардың әлеуметтік мәртебесін, педагог ұжымында да, оқушылар тобында да тұлғааралық қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеу.
Осы жұмыстың қорытындысы: түзету психотерапиялық іс-шараларын белгілеуге және жүзеге асыруға мүмкіндік беретін тәрбиеленуші тұлғасының психологиялық сипаттамасы;

Ағартушылық – психологиялық себептерден туындаған жанжалдардың алдын алу және алдын алу бойынша жұмыс; маман мен тәрбиешілерге Әлеуметтік психология бойынша негізгі мәліметтерді хабарлау, қарым-қатынастың тәсілдері мен дағдыларын қалыптастыру; зерттеулер мен профилактикалық іс-шараларды жоспарлау; Жеке даму бағдарламаларын модельдеу.
Жұмыс түрлері: әкімшілікпен кеңес беру, әртүрлі категориялармен психотерапиялық әңгімелесу, семинарлар.

Консультациялық-тәрбиеленушілердің, ата-аналар мен педагогтардың жекелеген жағдайларын, көңіл-күйін түсіндіру және психологиялық түсіндіру немесе олардың кәсіби және отбасылық өмірдегі мінез-құлқының ерекшеліктері;
Жұмыс түрлері: Клиенттердің өз бастамасы бойынша және психологтың шақыруы бойынша жеке, топтық консультациялар.
Психопрофилактикалық және психотерапевтикалық – интеллектуалдық және тұлғалық дамуындағы қиындықтардың алдын алу, қалпына келтіру іс-шараларын ұйымдастыру (психикалық өзін-өзі реттеуді оқыту, өз күшіне сенімділікті қалыптастыру, шығармашылық потенциалдарды дамыту, стрессте жұмылдыру дағдыларын қалыптастыру).
Жұмыс түрлері: психотерапияның әртүрлі түрлері-ойын терапиясы, арт-терапия, әлеуметтік-психологиялық тренинг.

Ұйымдастыру әдістемелік-әкімшіліктің сұрауы бойынша диагностика және психопрофилактика әдістерін әзірлеу, оқыту мен тәрбиелеудің ескі әдістерін жасау және бейімдеу бойынша жұмыс, пәндік-дамыту ортасын ұйымдастыруға қатысу.

Жаңартылған күні: 13.04.2020 10:12
Құрылған күні: 24.09.2020 13:07

Текст